Can A Pro Build Team Beat 250 Noobs in a Build Off?

  Peržiūros 388,884

LoverFella

Prieš mėn

250 Noobs vs 1 Pro Build Team - who's going to win??
Wanna join my server? Click here: direct.me/loverfella
That's it. One link. We do it different here, and if you're reading this, please consider subscribing. It only takes a second and you'll join the exclusive LoverFam club. Hope to see you back here again tomorrow at 3:00PM EST :)

Komentarai
Devin Donica
Devin Donica Prieš 10 val
"...if they can pull off close, that's pretty INCRESIVE" LOL😂
Abdullah Kudhoos
Abdullah Kudhoos Prieš 4 dienas
100 players suck
Abdullah Kudhoos
Abdullah Kudhoos Prieš 4 dienas
100 players suck
jessroddee
jessroddee Prieš 6 dienų
I love the video and happy Halloween🎃
AntiMatter
AntiMatter Prieš 7 dienų
I love how there was a “there is an Imposter among us” sound when he said that some of the rando builders were crap
May ann Abat
May ann Abat Prieš 14 dienų
Verixan is good at building lol 😂
Omar Mairena
Omar Mairena Prieš 14 dienų
It is 250 noobs not 100 noobs
Christie Cochran
Christie Cochran Prieš 14 dienų
7:45 Hanging Garden's of Babylon
GalaxyBoy 346
GalaxyBoy 346 Prieš 16 dienų
Yesss Verixen!
lemon innit
lemon innit Prieš 21 dieną
OMG REMEMBER WHEN HE WAS AT 100K 😳
The boyz 2
The boyz 2 Prieš 26 dienų
❤️❤️❤️stands for lovervella
Diabolic Nerd
Diabolic Nerd Prieš 27 dienų
haha been looking all over discord to hire a build team to make a whole server like 3-1k+ lol and cant find any big boy builders lol
Bryson Gonzales
Bryson Gonzales Prieš 27 dienų
Wait the top of pyramids were topped with a quartz capstone so the top was within historical accuracy
Somu Ncube
Somu Ncube Prieš 29 dienų
Minecraft
Typical Playz
Typical Playz Prieš mėn
Why dont the pro builders make Mountain Everest HMMMMMMM???
Dz BrazzeR
Dz BrazzeR Prieš mėn
We have the same eye color 🙌
Nikki S
Nikki S Prieš mėn
if you're bored in quarentene you'll know how important art is so here's some thing idk what but i wanna say it... i was not watching i was drawing evee and oikatu in howleen costume's....
Lightning AKA Unhappy IDEA
Lightning AKA Unhappy IDEA Prieš mėn
THis is how many people was actually voted for the noobs | \/
Afet.jusufi Afet.
Afet.jusufi Afet. Prieš mėn
Ai love thi ved
Genevieve Shire
Genevieve Shire Prieš mėn
I miss the house flips you guys would do
Carlo togonon
Carlo togonon Prieš mėn
If you did not know vericson's finall build was ydgardsil
Noman Khan
Noman Khan Prieš mėn
School
Feeter Pelix
Feeter Pelix Prieš mėn
the 100 player is unfair as they have many people to do one thing instanly but the bulid team should win
MagmaFang Gaming Studios
MagmaFang Gaming Studios Prieš mėn
The people that messaged Lover did get featured, for being annoying people.
mīdñight wølfê Jeff the killer fán
mīdñight wølfê Jeff the killer fán Prieš mėn
Ooh noob -_-
mīdñight wølfê Jeff the killer fán
mīdñight wølfê Jeff the killer fán Prieš mėn
Loool well Haha
Infinity MC
Infinity MC Prieš mėn
Wasent it a tie 2-2 ???
Cyber Hyper
Cyber Hyper Prieš mėn
September 23 is my bday wich is tommorow
Picklecutter5 Gaming
Picklecutter5 Gaming Prieš mėn
He looks like sypherpk
Shadow Boy
Shadow Boy Prieš mėn
They need grain to go against the build team
BriftyPlayz
BriftyPlayz Prieš mėn
7:57 "Speaking of sweatshirts-" -uh no one was talking about sweatshirts lol
Yuri !
Yuri ! Prieš mėn
The glizzy gladiator is insane bruv XD
Joan Pordan
Joan Pordan Prieš mėn
If you build a pillageroutpost to bigger and B I G G E R and what just happened?
Harshvardhan Sharma
Harshvardhan Sharma Prieš mėn
Loverfella probably doesn't no what a good build and teamwork is
Brawl Star meme
Brawl Star meme Prieš mėn
5 builder building huge trees in 1 hour Iskall still building
LIZZIE Shady
LIZZIE Shady Prieš mėn
My brother calls me Glizygladiator
Purpleprincezz 7
Purpleprincezz 7 Prieš mėn
Hi!!!!!!!!
Mary Arthur
Mary Arthur Prieš mėn
I think they should win one I’m never watching your channel again
Ummuhani Noviyanti
Ummuhani Noviyanti Prieš mėn
Stupid insulter. Don't call your fans noobs
Noel Giovanni
Noel Giovanni Prieš mėn
Noobs won dont underestimed noobs
Pedro4816
Pedro4816 Prieš mėn
Why does he look like mysterio from spider man?
green assasin gaming
green assasin gaming Prieš mėn
100 players is better dislike the vid now for pizza
Matthew Moses
Matthew Moses Prieš mėn
I'm the 690th comment no cap
James Mulder
James Mulder Prieš mėn
Is it just me or does he look like the dog from Wilfred
Jorge Dunn
Jorge Dunn Prieš mėn
He said drAgon and not dragon
GlaticShine
GlaticShine Prieš mėn
Wow the merch dropping on my birthday :) right on 18 September
Gannon Grosz
Gannon Grosz Prieš mėn
pro team is nuts
S0apy_
S0apy_ Prieš mėn
Bruh this was unfair because they had world edit and every good builder has the ability to be fast and every build the good builders built, it felt too easy with world edit
green man
green man Prieš mėn
You are so dumd the five builder are better
Nora McNealy
Nora McNealy Prieš mėn
Hi
Anime Stop
Anime Stop Prieš mėn
Can you please make the video where you gave one person to build one thing and the others saw it and built others
Samurai Rex
Samurai Rex Prieš mėn
Ngl the non builders first one looks cool
Motel Bravo
Motel Bravo Prieš mėn
I HAT EYOU SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jayoh
Jayoh Prieš mėn
I hate the word Glizzy literally no one knew it before it used to mean a gun but now all these 10 year olds saying it all the time and it’s annoying🙁
DiamondKing H
DiamondKing H Prieš mėn
Loverfella: I think the 100 builders wins it because the pro builders have very small details that made them lose Me: does the other team even have details I thinks its just blocks placed in random places
noah Moore
noah Moore Prieš mėn
Make your server for xbox
Erin Targett Year 10
Erin Targett Year 10 Prieš mėn
tHe GrAnD cAnYoN incorrect.
Savita Jat
Savita Jat Prieš mėn
I wish iskall would make his tree that fast LOL
Boboy Pulvera
Boboy Pulvera Prieš mėn
Am cloe pulvera
Some dude Who likes pizza roles
Some dude Who likes pizza roles Prieš mėn
@oompavile Shungite moment
Æ Maeve
Æ Maeve Prieš mėn
Make the noob team’s golem thingy into a plushie
Nate Burke
Nate Burke Prieš mėn
I would be extremely grateful if lover could give me a shout on September 18-20 because the 19th is my 14th birthday.
GoldenIce
GoldenIce Prieš mėn
you should do hardcore survival series
Nom nom
Nom nom Prieš mėn
Can you do your build team and 100 noobs and they build a base that you have to break in?
Catotron Gamez
Catotron Gamez Prieš mėn
Lover my society is going to take over your server you can't stop us so watch out for people with pink tulips on the back of there skins.
Catotron Gamez
Catotron Gamez Prieš mėn
out
AnImE WaThEr
AnImE WaThEr Prieš mėn
Gravity Falls is not wander off the world!!!! PARAMID WINNSSS!!!
Hee Choon Yeo
Hee Choon Yeo Prieš mėn
He kinda looks like Jake Gyllenhaal, ngl
andreiko Satsatinko
andreiko Satsatinko Prieš mėn
Da pro nubs win
Noori YT
Noori YT Prieš mėn
Omg 666 comments but i ruined it its now 667
King Jose
King Jose Prieš mėn
They lose beacouse they only five player u need 10 or 15
paul plays yt
paul plays yt Prieš mėn
Noobs rule in the first round
Golden 10
Golden 10 Prieš mėn
I was throwing up so I could not see the hole thing sadly. =(
Official Bunchie The Llama
Official Bunchie The Llama Prieš mėn
Lover is honestly to happy to have been through what he's been through you gotta respect that
Willem Prinsloo
Willem Prinsloo Prieš mėn
Victoria Falls is in Zambia and I lived there for 5 years
Fade X Psycho
Fade X Psycho Prieš mėn
👍👍
Elijah Wrisley
Elijah Wrisley Prieš mėn
At the end he said incresive not impressive or incredible lol
Frosty Plays
Frosty Plays Prieš mėn
Hey izack
arvin animation
arvin animation Prieš mėn
Beach how dare you sade their noob
Monkey Nuggets
Monkey Nuggets Prieš mėn
It your fault that they lost because of time 5 minutes is not good
A bizarre mev
A bizarre mev Prieš mėn
Click bait cuz it says 250
Jonathan
Jonathan Prieš mėn
I literally always watch your videos on my break 😂 I come in at 3:00 and go to break at 4:30 LMAO I work at Chick-fil-A
Badass Goldfish
Badass Goldfish Prieš mėn
Team 100 was just.... how do I say this...... a mess
wither 7890
wither 7890 Prieš mėn
I thought the tree one was the tree from avatar
moon X
moon X Prieš mėn
Tbh the builder team is the best
GS Starz
GS Starz Prieš mėn
wut my friend in discord was named the glizzy gladiator for around 2 weeks now and this was posted lol
tom adair
tom adair Prieš mėn
i have no idea how to use worldedit so this stuff looks sick
Zene The Hero
Zene The Hero Prieš mėn
The last build was so unfair for team 100 because its whatever you want team 100. its 100 random player vs a team that knew what they were doing vs a team that didn't know what they were doing I feel like there should be a redo
Brett Ross
Brett Ross Prieš mėn
We should comment every loverfella video for him to bring back ark until he does it
Rajendra Guram
Rajendra Guram Prieš mėn
Which shader are you using. Pls reply
Nintendo Gamers
Nintendo Gamers Prieš mėn
U look like sypher
Cap Atlas
Cap Atlas Prieš mėn
What happend to ark
Joaquin Mejia
Joaquin Mejia Prieš mėn
Where’s ark :(
Mathew Pagliuca
Mathew Pagliuca Prieš mėn
Why don’t you do ark vids anymore
Sprit Rite
Sprit Rite Prieš mėn
lover can you do a face reveal
Owen Fitzpatrick
Owen Fitzpatrick Prieš mėn
Team glizzyador!
james norman
james norman Prieš mėn
make the big big big dream
Lennon L
Lennon L Prieš mėn
um loverfella how do you become a youtuber
Slippy
Slippy Prieš mėn
I love dis kind of video
Alexander Zhang
Alexander Zhang Prieš mėn
looking for my friend rn
2wenty by TweNty
2wenty by TweNty Prieš mėn
Petition for lover to collab with dream
FANŲ ŽINUTĖS 4!
11:36
Edvisss
Peržiūros 59tūkst.
FSG Retro - Stripakas (feat. 335d)
2:08
Nothing Personal
Peržiūros 171tūkst.
I Forced 200 Players To Race Through A Trapped Volcano
09:22
I Secretly Built Cursed Traps Under A Noobs Base
11:53
LoverFella
Peržiūros 338tūkst.
Can I break into the World's Most Secure Bunker?
10:22
LoverFella
Peržiūros 342tūkst.
I Beat Minecraft Using One Block
18:15
LoverFella
Peržiūros 3mln
I Surprised A Noob With A Brand New Beach House
10:11
LoverFella
Peržiūros 448tūkst.
Trying Mumbo Jumbo's HARDEST Build Hacks
12:33
LoverFella
Peržiūros 744tūkst.
FANŲ ŽINUTĖS 4!
11:36
Edvisss
Peržiūros 59tūkst.
FSG Retro - Stripakas (feat. 335d)
2:08
Nothing Personal
Peržiūros 171tūkst.
I'm Dumber Now
8:31
penguinz0
Peržiūros 1mln
The Ultimate Among Us Impostor Duo
16:30
PewDiePie
Peržiūros 1,5mln
VERY OFFENSIVE CSGO MOMENTS
10:01
SwaggerSouls
Peržiūros 1mln
ŠMARAI - Ep.1 // Eclipse-RP LT // GTA Role Play // S02E15
14:51
🔴 Live Among Us 0 IQ Imposter  Stream
1:59:41
SSSniperWolf
Peržiūros 1,6mln